cikqied's: header.. first try.. :)

header.. first try.. :)


hye awak2 smua..
ainey sy xde keje.. 
so.. blaja la buat benda kat bwah neyh..
urm.. nmpak senang jew tp leceh..
#untuk org mcm sy mmg leceh#
kalau yg da pro tu.. xkesah la kan..hehe





sape2 yg tgk atau trtengok... bagi la komen yew.. 
walaupon bnda ney xsempurna..hahaha



8 comments:

Cik Chokie said...

wahh nice job :) cantik . mula2 dah pandai letak benda ni bagai kan :) hee suke yg bawah tu .

huhu chokie header mula2 serabai je ^^ . eh t lepas ni boleh la kan buat untuk header akak sendiri :) keep it up !

nurul aqidah said...

thanks dik.. akak jeles tgk blog org, akak try la buat..huhu.. okay dik..:)

Polskahackrew said...

menarik..macam nak terai buat jg la..('',)

Blogger Blog Tutorial

nurul aqidah said...

polskahackrew~ terai jgn tak terai yew.. nanti share la cney..hehe :)

Kak Sal said...

waaahh..comel jer..sis langsung x reti nak bikin mende nie...huhuhu

nurul aqidah said...

thanks sis.. xcomel pon, bru blaja ney :)

Nafisah Ruslan said...

dua2 pun comel..
saya suka upin ipin, so nak pilih yang tu.. hehe

nurul aqidah said...

hehe.. thanks nafisah :)