cikqied's: semangat!!

semangat!!

chewwaaahhhhh.. semangat ape plak yea..huahuhahauhahaha

ooppsss..sory.. assalamualaikum..

semngat nak blogging la.. da lama kot xtulis entry baru, bukan ape..
haritu sebok dgn FINAL EXAM yg entah2 aku jawab HAHA
sekarang da cuti sem tau, heaven sgt doh umah smpai trbawak2 busy aku tuh..
busy dgn assignment MOVIE DAN GAME yg xhabes2 tuh.. lemas otak aku pikauu..haha
urmm.. da lma xberblogging neh aku xtaw nak tulis ape, nak buat ape, cekadak kkaaauu.. BUKAN ADA YG BACA PON.. xpe..

MY BLOG IS MY DIARY.. 

watdehel laa statement.. betol ape.. kat blog ney is all about myself,mylife.. teenagers life la katakan..hehe..




PTPTN OR PTPTIPU?????

sekarang neh musim org pertikaikan ttg PTPN .. okay.. kes menarik kot bg aku sbb "aku pon ambek PTPTN".. apa2 pon aku xkesah.. 

wateva laa.. follow the flow jelah bak kata omputesss.. ada keburukan ada kebaikan.. tp jgnlah asyik fikir yg negatif je, sentiasa bfikiran positif dan terbukaaa..
yg ambek PTPTN neh smua yg cerdik pandai je kan,.. maklomlah budak IPTA/IPTS je mohon.. 
FIKIR2KANLAH..
Jgn asyik letakkan beban atas bahu org lain, kita senang lenang je..

pasal ptptn tuh kan.. kta jgn lah pkir sgt, yg penting blajauu bg habes dlu ye.. :)



No comments: